Cercei sarma cirese

Saturday, March 19

Mi-e dor de primavara, de soare si de explozia de culori a copacilor in floare, iar gandul imi fuge la fructele delicioase pe care le astept cu nerabdare: capsuni, visine, cirese .... Asa ca am cautat in cutiutele cu margele si materiale, ceva care sa recreeze atmosfera acelor zile de primavara la care cred ca si multi dintre voi viseaza si iata ce am gasit: cateva margele roz, in dungi si putina sarma. M-am grabit sa va arat ce a iesit, dar aceasta este doar prima pereche de cercei cireasa din aceasta primavara pentru ca nu va fi singura. Ma asteapta nerabdatoare pe masuta de lucru alte cateva margele, rosii, galbene, portocalii si verzi, voi reveni curand cu alti cercei cireasa veseli si colorati.

Cercei sunt impletiti din sarma inoxidabila, iar margelele dungate sunt de culoare roz, putin mai deschisa decat in imagine.

Pret: 15 ron

[ Mai multe accesorii hand-made ]

0 comments:

 

Search This Blog

Powered by Blogger.

Followers

About Me

Cercei handmade, brose si alte accesorii colorate. Si pentru ca vrem mereu sa schimbam ceva la look-ul nostru, un accesoriu handmade ieftin, dar mereu deosebit este ideal. Orice tinuta este mai frumoasa cu bijuteriile handmade potrivite. ____________________________ modare.contact (@gmail.com)

My Blog List

My Blog List

 

© 2010 Bijuterii handmade - cumpara accesorii handmade online